:: LaguKu UntukMu ::

Thursday, April 15, 2010

Manja dan Caring...

Sifat manja dan caring begitu dekat di hati insan bernama wanita. Tidak kira berapa usianya, wanita suka dimanjakan. Perhatian atau caring dari orang yang disayangi menjadikan hidup wanita itu lebih bermakna. Namun begitu, kadangkala sifat ini menjadi punca kepada keretakan sebuah perhubungan.


Wanita harus sedar, tak semua lelaki suka sifat manja dan caring ni. Oleh itu fahami lelaki yang anda sayangi. Dari pemerhatian saya, ada lelaki yang memang suka dua sifat ni dan lelaki jenis ini kebanyakkan kuat cemburu. Bagi lelaki yang tak berapa suka dua sifat ini, mereka adalah lelaki yang sukakan kebebasan, mereka suka wanita itu berdikari sendiri tanpa terlalu mengharapkan mereka.

Itu hanya teori saya saje. Mungkin betul mungkin salah. Apa yang penting wanita harus pandai menggunakan kedua-dua sifat ini. Jangan terlalu berlebihan dan janganla tiada plak. Kalau tak bermanja2 tak best la plak. Perhatian yang diberikan membuat wanita merasakan diri mereka dihargai.

Buat lelaki, peka terhadap wanita yang anda sayangi. Berikanlah perhatian dan kemanjaan kepada mereka biar pun hanya sedikit cuma. Perhubungan anda pasti lebih bermakna.


***Wah cam Dr Love plak.Sendiri pun belum merasa cinta. hehehe...

No comments:

Post a Comment