:: LaguKu UntukMu ::

Wednesday, December 22, 2010

Handphone oh Handphone

Lebih kurang 2 bulan lepas, saya ada membeli handphone baru, Nokia C7. Masa saya beli C7 baru 3 hari launch. Memang excited la..Phone baru kan. Lagipun saya dah lama tak tukar handphone. Rasanya handphone saya dah tiga tahun sebelum my sony ericson hilang kena curi. Dapat pulak ada duit terlebih, so ape lagi terus grab phone baru. Mula-mula nak amik sony ericson satio tapi salesman tu tunjuk C7 and its look more interesting so terus hati terpaut.

My previous phone. I love this phone so much
My new C7

Namun selepas saya guna dalam 2 minggu lebih, one day, masa saya tgh on the phone, saya rasa phone saya panas sgt. tapi saya still terus bersembang gak. habis jer bersembang, phone C7 saya terus off and tak ley on dah. alamak phone rosak.


Saya anta balik phone saya kat kedai. Biasala kan masa beli salesman tu cakap kalau rosak dia akan ganti baru. Tapi kalau u all nak tahu sejak saya hantar kat kedai sampai hari ini tak dapat lagi tau..saya bengang sgt. Salesman tu cakap anta kat kilang nokia, mother board rosak. so tggu mother board baru sampai. Every week pun saya call jawapan dia " Kakak, mother board tu sampai sok. kalau sok siap saya bagi call kakak". Sampai ke sudah dia tak call. Saya jelah yang call and every time the same answer. Woit brape banyak mother board ko order.TENSION...


Tadi pun baru call dia. Still the same answer. Bilalah bley dapat guna balik phone ni...arggghhhhh.

No comments:

Post a Comment