:: LaguKu UntukMu ::

Tuesday, June 23, 2009

Minggu Terakhir

Minggu terakhir? Apa sebenarnya? Minggu depan adalah minggu terakhir sebelum bermulanya semester baru dan minggu yang ditunggu oleh saya. Selama setengah tahun bekerja, insyallah saya akan bercuti panjang. Hope sangat perancangan cuti saya tak terganggu seperti mana housemate saya yang juga akan bercuti panjang tapi terpaksa membatalkan dua hari cuti atas ususan rasmi yang tak dapat dielakkan. Apa saya nak buat masa cuti? Permulaan cuti saya akan ke Pulau Sibu bersama rakan2 sekolah saya. Then saya akan mula mengemas barang2 saya di rumah parents di KL sebab kami sekeluarga akan berpindah ke rumah baru. Insyallah dijangka siap sepenuhnya pada pertengahan Julai. The soon the better. Tak sabar rasanya...

No comments:

Post a Comment