:: LaguKu UntukMu ::

Tuesday, July 6, 2010

My New Home

Alhamdulillah, Khamis lepas saya dah selamat pindah ke rumah baru di KOLEJ BAIDURI. Saya sekarang adalah salah seorang Pegawai Pembangunan Pelajar atau nama glamournya RS. Moga2 saya dapat menjalankan tanggungjawab yang diberikan dengan baik.

Setakat hari ini, saya tak habis berkemas pun lagi. Saya tak sempat kemas lagi sebab minggu ini kuliah pun dah bermula. Barang2 kat dalam kotak, saya tak sentuh langsung pun lagi. Weekend ini insyallah saya akan settlekan. Bila dah jadi RS ini, saya tak bley lagi balik KL setiap minggu. Langkah2 penjimatan gak tu..hehehe....

Saya tinggal berseorangan di rumah baru ini. Nak kata sunyi, takla jugak sebab masih kedengaran lagi suara2 pelajar kat blok sebelah sebagai peneman. Saya happy dengan kehidupan baru dan harap ianya akan terus berkekalan.

2 comments:

  1. Zareen...ko jadi RS skang???
    wahhh...teruja aku baca...
    haha..bleh aa pasneh aku gi mlawat ko & tido segamat... :)

    ReplyDelete
  2. hehe..saje ubah angin..amat dialu2kan kedatanga korang semua..jemputla datang Segamat...

    ReplyDelete