:: LaguKu UntukMu ::

Tuesday, January 29, 2013

Cuti cuti Malaysia, Kelantan : Day 3 & 4

Hari ketiga di Kelantan kami sekelurga menghadiri majlis sambut menantu kawan kepada adik saya..saya tk ikut serta sebab masalah kesihatan..so lepak kt bilik je sepanjang hari..adik saya kata rumah kawan dia tu dekat sgt ngan umah isteri kepada apek (gol keeper yg glamer tu)..adik saya lupa nk snap gambar..katanye cantik..ala rugilh plak..takpelh next time lh kite amik gambar yer..

Family saya sempatlh bershopping plak kt bazaar tok guru..sempatlh diorang membeli kain pasang n baju lg..tk hbs2 shopping baju jer..mama belikan saya sepasang kain tuk buat baju..ermm bila nk tempah ni..kain pasang saya ada 4 pasang tak ditempah lagi..plak tu ada sepasang lagi masih pada tailor saya..tggu saya kata buat br dia buat..bila saya nk suh buat jer mesti ada halangan lain..takpelh banyak masa lagi..

Sebelah malam saya dh sihat sket :p  hehehe  so jln2 lh sekali lagi kat wakaf che yeh tu nak cari tudung tuk kawan saya..semlm dh husha n dh bg gambar suh dia pilih..so nk pi beli lh ni..kat kedai yang sama ada gak jual baju tido "kelawar"  so beli 2 helaibsebab ada org pesan gak..pendek kata mlm ni saya beli tuk yg mmber2 pesan..taklh byk sgt pun..padtu saya sggh plak beli buah delima..yang ni pun kawan saya pesan gak..belilh sekali tuk diri sendiri..


Buah delima


Tudung , baju tido & kain pasang..


Hotel kami


Pintu gerbang wakaf yg mmg btul2 kat tepi hotel..masuk pintu gerbang baru ley masuk hotel..parking pun senang sbb pihak hotel dh block parking tuk penginap hotel shj..ada byk gak hotel kat area ni tp hotel lain cam susah nak parking skit..

Besok paginya kul 9 kami dah checkout hotel..lepas breakfast kami singgah ke pasar siti khadijah..adik saya nak beli samping sbb next 2 weeks dia nak jadi pengapit..harga samping mmg mahal gilalh..yang adik saya beli harga asal RM600..kami minta tawar dapat RM320..kat kedai lain samping yang sama harga diorg letak RM 800..kedai ni je letak murah skit..pastu beli gak satu tuk abah RM 250..yang ni dia tak bg turun walaupun dh minta n merayu..kata dia sebab  yang tadi dia dah turunkn byk sgt..takpelh..kitorg amik gak sbb abah berkenan yang tu..

Lepas tu trus grak ke terengganu singgah umah kawan mama..kul 5 lebih baru kami bertolak semula dan sampai kl jam dh menunjukkn kul 12.30 mlm..penat tak terkata but really enjoy the time spend with my family..in sha allah next trip will be coming soon..




No comments:

Post a Comment