:: LaguKu UntukMu ::

Tuesday, January 22, 2013

Tahun baru 2013

Ermm rasanya mmg sgt lah lama saya tak menulis lgsg kat blog ni..kemalasan tahap cipan org selalu kata..haha..setahun menyepi..tgklh last entry saya nov 2011...gila lama...lately ni sy rasa cam nk mencoret sesuatu lah kat blog ni semula...menulis ni memerlukan kerajinan..en M kat dlm diri saya ni mmglh sgt kuat..harap2 dpt lh CAMPAK en M ni jauh2..

So for first entry untuk tahun ni, saya nk ucapkan selamat tahun baru..tak lh lewat sgt sy rasa untuk wish all of u..br 22 hari berlalu. Kita masih ada lagi..jap nak kira..tahun ni bukan tahun lompat so 365-22=343 hari lagi untuk dilalui..lama lagikan tu..walaupun dah 22 hari berlalu tapi jadual saya sepanjang 3 mggu lalu sgt pack..in sha allah saya ceritakan dalam nex5 tulisan saya..so tuk hari ni setakat ni dulu..

No comments:

Post a Comment