:: LaguKu UntukMu ::

Wednesday, May 26, 2010

Pembaca Senyap

Saya menulis blog memang secara suka-suka. Sekadar meluah rasa, berkongsi pandangan dengan anda semua. Kalau ikutkan blog saya ini pun tak banyak sangat followernya sebab saya sendiri pun tak follow mana2 blog pun. Bila saya rasa nak baca blog kawan2 saya, saya gi je kat blog diorang.

Mungkin ada di antara anda adalah pembaca senyap di blog saya, saya ucapkan TERIMA KASIH kerana singgah di blog saya yang tak seberapa ni. Blog saya tak banyak gambar pun sebab saya takde kamera. Harap kamera phone jer tu pun susah sangat nak transfer. Insyallah lepas ini saya akan cuba menambah baik blog saya. Satu sebab saya jarang update blog adalah kerana saya sibuk ngan master saya dan alhamdullillah segalanya telah selesai pada 14 May yang lalu. Hopefully lepas ini saya akan rajin update blog (semangat ni ..moga ianya terlaksana. Doakan saya rajin yeak).

No comments:

Post a Comment